IKBY İçişleri Bakanı: “PKK Bölgeden Çıkmalı” Irak Kürt Bölgesel Yönetimi (IKBY) İçişleri Bakanı Reber Ahmed, terör örgütü PKK’nın bölgedeki varlığını sonlandırmak amacıyla yapılan çalışmalara ilişkin önemli açıklamalarda bulundu. Ahmed’in Değerlendirmesi Ahmed, PKK’nın bölgedeki varlığının yasa dışı olduğunu vurgulayarak, “Irak hükümeti son süreçte PKK’nın yasaklı örgüt olduğuna karar verdi. Bölge halkının ve köylülerin sıkıntı yaşamaması için…
Irak Kürt Bölgesel Yönetimi (IKBY) İçişleri Bakanı Reber Ahmed, terör örgütü PKK’nın bölgedeki varlığını sonlandırmak amacıyla yapılan çalışmalara ilişkin önemli açıklamalarda bulundu.
Ahmed, PKK’nın bölgedeki varlığının yasa dışı olduğunu vurgulayarak, “Irak hükümeti son süreçte PKK’nın yasaklı örgüt olduğuna karar verdi. Bölge halkının ve köylülerin sıkıntı yaşamaması için PKK’nın bu bölgeleri terk etmesi gerekiyor” dedi.
İçişleri Bakanı, terör örgütü PKK’nın bölgedeki tüm sorunların kaynağı olduğunu belirterek, “(Terör örgütü PKK) Kürdistan Bölgesi topraklarından çıkmalıdır” şeklinde konuştu.
Irak İçişleri Bakanlığı Sözcüsü Mikdad Miri el-Musevi ise daha önce yaptığı açıklamada, Kerkük, Erbil ve Duhok’ta meydana gelen yangınların faillerinin terör örgütü PKK mensupları olduğunu bildirmişti. Ayrıca yakalananların başka bölgelerde de yangın çıkarma planları olduğunu itiraf ettikleri belirtilmişti.
Reklam & İşbirliği: [email protected]